26/03/14

A poesía nos clubs de lectura

Con motivo da celebración do mes da poesía, a semana pasada tivemos unha xuntanza especial do club de lectura de 6º, na que cada un de nós trouxo un poema para compartir cos demais .
Lemos, entre outros, a Machado e a Antonio García Teijeiro e tiñamos pensado rematar a reunión compoñendo  un poema colectivo, baseado nun do libro "Chove nos versos", de Teijeiro.
...Pero a nosa vea poética disparouse e cada un dos megalectores compuxo un ou varios poemas, que decidimos expoñer nun mural á porta da biblioteca.
Aquí  tendes algúns:






Está tronando

Nevando,
Saraibando,
Nos meus ollos,
Na miña cara,
No meu rostro.

Gústame chorar por amor
Pero non por soidade
Non por tristura
Nin por maldade.

                               Álvaro Portela




                                         Na  beira do río
pensaba na miña nenez
mirando as súas augas
vin a miña vellez

Ao principio asusteime
da miña cara egurrada
pero fixándome ben
a felicidade emanaba

Pensaba que tiña ás
que voaba e voaba
atravesaba unha luz
cun sorriso na cara.


      María Urdampilleta Cruz  

PENSO  NOS  POEMAS

Penso  na  clase 
Penso  no  salón
Penso  que  teño 
Chorando  o  corazón

Pensando  nas  historias
Pensando  nas  melodías
Pensando  nos  poemas 
Que  sempre  escribía


Penso  en  Nicole
Penso  en  María
Penso  en  Álvaro
E  tamén  no  día 

Elena Núñez Paredes
            
Penso na choiva
Penso no mar
Penso nas bágoas
Que do meu corazon sairán

Penso na lúa
Penso nas estrelas
Penso no amor
Que por min espera.

                                  Alba Francisco Blanco




PENSO…

                                         Penso en chorar,
penso en bailar,
penso na vila
pola que ía camiñar.

Penso na casa,
penso na lúa,
penso na ferida
que non me cura.

Penso en amar,     
Penso en cantar,
Penso en gritar,
Para o mal sacar.

Non podo pensar,
Na auga e na terra,
Pois só me queda,
Parar a guerra.

                              Nicole Parcero Carrera.


PENSO…

Penso en soñar,
Penso en xogar,
Penso que teño un barco no mar

Penso na xoaniña,
Penso na viña,
Penso no noivo
que sempre pensei que tiña.

Penso no salón,
Penso na cociña,
Penso na habitación
que ao lado do balcón tiña.

Non podo pensar,
no ceo e no mar,
pois só penso,
no último lugar.

                          Nicole Parcero Carrera

Penso nos libros,
penso en vivir,
penso nas palabras,
que van saír.

Penso nos días,
penso en soñar,
penso nos momentos,
que van pasar.

                        Diego Jesús Martínez Portela

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixa aquí o teu comentario. Non esquezas por o teu nome pulsando en "Nombre".Sairá publicado cando nos chegue.

Blog Widget by LinkWithin
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas
var linkwithin_site_id = 42636; Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...